torsdag 4. desember 2008

Friday's on a Thuesday(s)


Forsov meg i dag og... yeeey!! men det gjorde ikke noe. Læreren var hjemme med sykt barn så heeey... ikke noe fravær. Dagen i dag har basert seg på Arbeid med oppgaven, sosing, kreativ bråking, sosing, kreativ bråking og sosing. Meg og Stian har begynt på to nye sanger til Flåga^^ De begynner å høres fete ut.

I Stedenfor å ete på mcen som vi pleier fant meg Leif og Stian ut vi sku ete nue litt mer... mat...
Så vi stakk på Egon hvor vi etter 10 min sittende med en meny i hendene fant ut at Fridays (selv om like dyrt, har gratis refill på brus. derav litt økonomisk fett)

På fridays ble vi servert av den slightly homoerotic vaitor, Justin! (som kler forkle) og vi bestilte baby back ribbs. (Oversatt: Ihelkokt grisunge i BBQ saus) smakte genialt. koste meg med peoples. fin dag i dag^^

Ingen kommentarer: